2augusti08

hallå folket i staden ! hur står det till ?
kom ganska nyss hem från staden, usch ni förstår inte hur mycket jag hatar att gå på stan. nej det gör ni inte ! särskilt inte när man är ensam heller, som jag var . (tills lite innan 3 då michan kom)
men jag hittade lite iaf, trots huvudvärken & den obehagliga (åsk)värmen !
En
kort jeanskjol, linne & tygskor från H&M ! Roligt va ?

Men vid 3 då hade Bean slutat jobbet på McD ! & vi gick till VASAS PÅTÅR & fikade .
Toast m. kyckligröra & te blev de för mig ! De smakade !
De var mysmysigt på Vasas, särskilt med 2 fina vänner som Bea & Michan : )
Tack ska ni ha vänner !!

En
liten ledig dag till, sedan börjar jobbveckan igen ! Men jag jobbar ju bara 3 dagar denna veckan, tog ledigt på tisda'n i med att jag fyller år, 16 !

Men vet ni ? Ni får
ha de så bra , verkligen !
Ska nog snart ta en cykeltur, kanske kanske kanske kanske .. Men jag tror det !
Jomen ha de nice vänner !
/ natalie




Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

vännen! hur mysigt som helst. ni är några av absoluta favoriter bör vetas. tycker om dig nåt fantastiskt. du är otroligt bra. snart igen kan tyckas :) <3

2008-08-03 @ 09:27:03
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0